Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Högklackat in HolyWoods

Av hogklackat-in-holywoods - 20 juli 2012 13:48

Precis som namnet antyder är jag en femenin kvinna bosatt mitt i ingenmansland!! Min dröm om en flott takvåning mitt i centrum med flaschiga coctailparty, härliga kvällar på uteserveringar, shopping turer i modehusen etc Utbyttes mot ett hus omringat av skog och vatten, fredagsmys, husmanskost och shopping på Ge-Kås :)) Men då och då speglars min vardag av ett parallellt universum och glitter och glamour slår ner som en blixt ifrån en klar himmel!
Men just nu är jag vaken och befinner mig långt ifrån drömvärlden. Iförd min rosiga, fluffiga, 10 strl förstora morgonrock. Sitter jag på altanen, filosoferar över min kopp med kaffe, lystnar på tystnaden och blickar ut över ängen och skogen. Huligarnerna har lugnet före stormen och min lilla söta hårboll spanar efter möjliga inkräktare på tomten.. Dax att ta tag i mina dagliga sysslor. Valsa med Herr Mopp, ta ett varv med snabeldraken och utfodra flocken :) På återseende gott folk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hogklackat-in-holywoods - 20 juli 2012 00:01

Här kommer det så småning om bli en plats med en bit i från min värld. Vem jag är och vart jag är etc.. Återkommer jag med (När jag hittat min dator under allt damm;) En stund till får ni hålla till godo, och suga på min lilla bloggkaramell till namn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards